skip to Main Content

Onze werkwijze

  • Gratis intake – Bel 06 21 428 948 voor een gratis intake
  • Scherpe all-in tarieven -Al vanaf € 55,- all-in per maand en een speciaal all-in tarief voor startende ondernemers slechts € 29,95 per maand
  • Ervaren specialisten – Zeer ervaren boekhouders en belastingadviseurs
  • Scan & upload – Je hoeft slechts een foto of scan te maken en deze via je smartphone, tablet of pc te uploaden
  • App – Altijd toegang tot jouw digitaal archief (???)

 

Als klant van Administratiekantoor Hofman zorgen wij ervoor dat je geheel ontlast wordt van alle administratieve & fiscale verplichtingen. Hieronder zie je een stappenplan van de werkwijze van Administratiekantoor Hofman.

Allereerst vindt het intakegesprek plaats, deze is natuurlijk geheel gratis en vrijblijvend. Tijdens dit gesprek willen wij graag kennis maken met jou en jouw onderneming. In dit gesprek komen alle knelpunten naar voren en komen wij er samen achter wat jouw behoeften zijn voor jouw administratie. Wij kunnen je dan ook direct aangeven welke vast maandtarief bij jouw onderneming past.

Administratiekantoor Hofman verwerkt niet alleen de administratie van het lopende jaar maar ook de administraties van voorgaande jaren.

Stap 1. De  intake (natuurlijk gratis en geheel vrijblijvend)
Als eerst wil Administratiekantoor Hofman graag kennismaken met je,  wij nodigen je dan ook graag uit voor een kop koffie (voor de theeliefhebbers kan thee natuurlijk ook) bij ons op kantoor.

Stap 2. De offerte
Je ontvangt van ons een heldere en transparante offerte met daarin je vaste maandtarief en onze dienstverlening. Je weet meteen waar je aan toe bent en zijn er geen verrassingen achteraf, dit is natuurlijk wel zo prettig!

Stap 3. Je levert de facturen/bonnen aan
Je maakt een foto/scan van de facturen, bonnen en bankafschriften en mail deze aan ons, of per post aan ons sturen of direct uploaden via de app. Langs brengen mag natuurlijk ook!

Stap 4. Administratiekantoor Hofman verwerkt je administratie tegen het vast (afgesproken) maandtarief
Je facturen, bonnen en bankafschriften van uw onderneming worden door Administratiekantoor Hofman verwerkt in ons financieel pakket. Natuurlijk houden wij er altijd rekening met alle belastingvoordelen waar je voor in aanmerking komt.

Stap 5. Controle & belastingaangifte
Administratiekantoor Hofman controleert je administratie en zal periodiek de aangiften indienen die voor jou van toepassing zijn.

Stap 6. Evaluatie
Na afronding van het boekjaar zal Administratiekantoor Hofman een evaluatiegesprek met je voeren. Tijdens dit gesprek zullen wij de resultaten van jouw onderneming samen met je bespreken, zodat je precies van de financiële en fiscale positie van uw onderneming op de hoogte bent

Stap 7. Einde jaarcijfers
Na de afronding van de jaarcijfers zullen wij indien nodig een suppletie aangifte Omzetbelasting indienen. Daarna zullen wij de aangifte Inkomstenbelasting indienen, natuurlijk na ontvangst van jouw akkoord. De aangifte bestaat gedeeltelijk uit de winstaangifte en uit de particuliere aangifte. Natuurlijk verzorgen wij gratis ook de aangifte van je partner (mits deze geen ondernemer is). Door het toepassen van de juiste fiscale faciliteiten zorgt Administratiekantoor Hofman er voor dat je belastingaanslag zo voordelig mogelijk uitkomt. Tevens ontvang je van Administratiekantoor Hofman de jaarrekening over het desbetreffende jaar.

Extra informatie
Heb je nog administraties van voorgaande jaren hebben liggen die niet of niet juist verwerkt zijn? Deze kan Administratiekantoor Hofman voor een vaste scherpe prijs voor je verwerken. Wij zorgen voor de juiste communicatie met de Belastingdienst en daarnaast verwerken en controleren wij jouw  administratie over het hele jaar.

Bij ons heb je de mogelijkheid om uw aangifte Inkomstenbelasting 1 jaar uit te stellen.

Verder kan je met al jouw vragen bij ons terecht. Dit kan telefonisch, per e-mail en/of tijdens een persoonlijk gesprek, de koffie (voor de theeliefhebbers is er natuurlijk ook thee) staat altijd klaar.

€ 25,- Overstapkorting voor nieuwe klanten

Stap je over van boekhouder? Dan heb je geluk! Administratiekantoor Hofman s biedt nieuwe klanten namelijk een interessante overstapkorting. Wanneer je overstapt betaal je het eerste jaar maar liefst €25,- per maand minder.

 

Neem contact op met de boekhouder

Contact opnemen met een boekhouder of belastingadviseur van Administratiekantoor Hofman is ontzettend eenvoudig. Bel simpelweg 06 21 428 948 of stuur een mail naar info@admkantoorhofman.nl. Wil je dat wij contact opnemen met jou? Vul dan ons online contactformulier in. Administratiekantoor Hofman  staat klaar met betrouwbaar belastingadvies en zorgvuldige boekhouding van je bedrijf.